Zagubiona — wprowadzenie


Chloe jest dziewiętnastoletnią dziewczyną, która zgubiła się gdzieś na drodze życia. Strach, że ponownie nastąpi nawrót działań wojennych i znów będzie przeżywać złe chwile, często jej towarzyszy. Nie może naleźć swojego miejsca w świecie. A na domiar złego znów spotyka osobę niegdyś jej bliską.
Zagubiona to krótka historia o sile przebaczenia i potrzebie akceptacji przeszłości.

Akcja ma miejsce po ostatecznym końcu Trzeciej Wojny Światowej. Chloe to postać z fanfiction Sprzedana, jednak Zagubiona to historia zupełnie odrębna, mająca miejsce kilkanaście lat po wydarzeniach z części pierwszej, więc znajomość pierwszej części nie jest wymagana.


O Chloe należy wiedzieć jedynie, że nie zna swoich biologicznych rodziców, jej brat ją porzucił, a Calum przygarnął. Daisy traktuje jako starszą siostrę.

Chociaż sądzę, że większość osób jest tu właśnie przez Sprzedaną, dla osób nieznających początków i historii Caluma i Daisy, umieściłam w górnym menu odnośnik do części pierwszej. Ale póki co nie polecam czytać, bo w planach jest wielka poprawka całości tekstu.

Publikacja planowana jest na wrzesień 2017 roku, a póki co zachęcam do dodawania się do obserwujących, by nic was nie ominęło. :) 


2 komentarze:

  1. Koneko, masz czas na wszystkie te historie? Jestem pełna podziwu dla Ciebie, że zabierasz się za kilka opowiadań na raz. Jak Ty się nie gubisz w fabułach i bohaterach? Szacunek! Ja bym nie mogła pisać kilka powieści na raz, wolę skupić się tylko na jednej i starannie ją dopracowywać. Ale z drugiej strony czas wyczekiwania przez czytelników na rozdziały jest troszkę męczący.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W prawej kolumnie jest dopisek, że publikacja we wrześniu 2017. ;) Mniej więcej tak planuję publikować. Po maturze będę miała sporo wolnego czasu, a historia Chloe będzie miała max. 10 rozdziałów.
      Właściwie aktualnie piszę tylko... dwa opowiadania. Angel zawiesiłam, bo znaczy dla mnie zbyt dużo, bym miała pisać je znów "na spontana". Aktualne są tylko Treat you better i Trzy etapy. To, co dzieje się na moim dysku to niestety inna sprawa, bo mam kilkadziesiąt opek po 2-3 rozdziały zaczetych i pewnie większość nie ujrzy światła dziennego. ;)
      Za Zaginioną mam zamiar brać się dopiero na koniec maja, planuję napisać minimum 5 części przed rozpoczęciem publikacji. Mam więc nadzieję, że tutaj problemu z czekaniem nie będzie.

      Myślę, że rozwiałam wątpliwości. XD

      Usuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.